Kvantum-amőba játék
Mindenki ismeri a klasszikus amőbajátékot.
Egyetlen dolgot változtassunk benne, minden lépésben nem egy, hanem kettő X-et, vagy 0-t kell elhelyezni, illetve hogy egy adott négyzetbe több 0, vagy X is szerepelhet.
Minden egyes 0-t és X-et megindexelünk, ami azt jelöli hogy hányadik lépésben lett odahelyezve.
Az egyes négyzeteket összefonódottnak nevezzük, ha valamelyik azonos indexű jelpárokat azonosan tartalmazzák.
Ha ciklikus összefonódottság történik, vagy a bíró ( ideiglenes én vagyok) , vagy a ciklust lezárását követő játékos összeomlasztja az amőbát, ekkor jelennek meg a klasszikus értékű X-ek és 0-k.
Minden játékos, akinek a saját, klasszikus értékű jeléből hármat egy sorba sikerül rendezni az kap egy pontot.
(a szabályokat minimálisan módosítottam)
A játék táblája:
____|____|____|
____|____|____|
____|____|____|
____|____|____|
____|____|____|
____|____|____|
____|____|____|
____|____|____|
____|____|____|
Egyetlen dolgot változtassunk benne, minden lépésben nem egy, hanem kettő X-et, vagy 0-t kell elhelyezni, illetve hogy egy adott négyzetbe több 0, vagy X is szerepelhet.
Minden egyes 0-t és X-et megindexelünk, ami azt jelöli hogy hányadik lépésben lett odahelyezve.
Az egyes négyzeteket összefonódottnak nevezzük, ha valamelyik azonos indexű jelpárokat azonosan tartalmazzák.
Ha ciklikus összefonódottság történik, vagy a bíró ( ideiglenes én vagyok) , vagy a ciklust lezárását követő játékos összeomlasztja az amőbát, ekkor jelennek meg a klasszikus értékű X-ek és 0-k.
Minden játékos, akinek a saját, klasszikus értékű jeléből hármat egy sorba sikerül rendezni az kap egy pontot.
(a szabályokat minimálisan módosítottam)
A játék táblája:
____|____|____|
____|____|____|
____|____|____|
____|____|____|
____|____|____|
____|____|____|
____|____|____|
____|____|____|
____|____|____|