A mellvértekre felszerelt lapok illesztése rugalmas kell legyen (a hőtágulás kompenzálása miatt), valamint megfelelőn erőss, hogy a lapok együtt dolgozzanak hajlításra. Erre ki lehet találni több megoldást.
Az egyik az lenne, hogy a lapok függőleges illesztésénél felhegesztenek egy-egy C fémprofilt (merőlegesen a fugára- a lapok fonákjára), amibe beszerelnek egy téglalap keresztmetszetű fém csapot. A vizszintes illesztésnél a C profilt a fugával párhuzamosan hegesztik fel és egy U alakú téglalap keresztmetszetű csapot szerelnek bele. Ha a C profilt pl. sűllyesztett fejű metrikus csavarokkal rögzítik a lapokra (a furatokat a C profilokban kimarják 2D-ben), akkor még azt is megoldják, hogy a C profilok állíthatók legyenek a lapok fonákján, így a fuga méretét is állítani tudják. Megfelelően méretezve ezeket a kötéseket, a lapok együtt dolgoznak hajlításra, de a kötések rugalmasak maradnak, hiszen a C profilokba a csapok el tudnak csúszni.
A két lap közé a végén beépítenek egy gumi kédert, hátulról.
Megkerestem az épület alaprajzát. A legérdekesebb a II. szinten a felfüggesztett folyosó. Látszik,hogy oszlopok nincsenek, az folyósót a tetőt tartó gerendákra szerelt rudas függesztőművek merevítik.
Az I. szinten a pirossal kiemelt rész a folyosó teljes hosszát ábrázolja, ugyanaz a szerkezet átmegy az út felett is, a BMW múzeum mellé, a kültéri szakasznak vannak oszlopai.
A II. szinten a zöldel kiemelt folyosó legalább 6o méter hosszú, a padlója kvarcos csíszolt beton, vagy 2.5 méter széles, annak legalább 12cm vastagsága kell legyen, csak ennek a súlya óriási. Szóval a mellvért tartja az egész folyosót, mert a fémszerkezet alatta egy ekkora nyilásnál túl nagy súlyt jelentene, hogy ezt oszlopok nélkül lehetetlen lett volna megoldani. A húzott acéltető nem tarthat meg egy ilyen folyosót, négy függesztőrúddal.
